< Referentie overzicht

Boobook laat IT1 ServicePlus ondersteunen om de focus op eigen onderneming te houden

Boobook, of het verhaal waarom een IT-connected bedrijf beroep doet op een IT-infrastructuurpartner als IT1 voor hun interne IT.

De kern van Boobook.world

In de afdeling Advanced Analytics verwerkt men (big) data van tier 1 klanten. Om er eens verwerkt door de analysten, stuk voor stuk specialisten in hun domein, trends en inzichten gedistilleerd kunnen worden die voor de klanten inzetbaar zijn. Terwijl de Smart Reporting afdeling voor die data platformen ontwikkeld in .Net die de analyses van hun collega’s visualiseren. Met hun filiaal in Londen en Deinze willen zij de volle focus op hun klanten, Toyota, Deloitte,Puratos,…. en besteedden daarom hun IT uit.

Zorgeloos zijn

“Net zoals je elektriciteit geleverd krijgt willen wij dat het geheel zorgeloos werkt. IT1 heeft de nodige pijnpunten blootgelegd in onze infrastructuur en die met een duidelijk plan van aanpak verbeterd. Wij kozen daarna voor een ServicePlus overeenkomst die voor een vast bedrag per maand per gebruiker onze IT draaiende houdt”

Elke gebruiker kan hier rechtstreeks contact opnemen met de helpdesk van IT1 zonder tussenpersoon. Naargelang het probleem wordt zijn scherm/pc overgenomen en het probleem opgelost.

“Wij hebben sinds de komst van IT1 geen nood meer aan iemand intern die tussen de projecten door moet ingrijpen bij IT-problemen”.

Abonnement snel terugverdiend!

“Het vrijmaken van de interne resources van IT heeft gezorgd voor meer capaciteit in analyses, minder frustraties bij de gebruikers. Ondertussen zijn we jaren verder en hebben we het ons niet beklaagd.”

Meer informatie over boobook: https://boobook.world/

Boobook.world

Klant aan het woord

Wij hebben sinds de komst van IT1 geen nood meer aan iemand intern die tussen de projecten door moet ingrijpen bij IT-problemen.
Nicole Huyghe
Managing director of boobook

Sectoren waarin actief

Ondernemingen

Betrokken diensten

IT1 ServicePlus